Relatii clienti: 004 0243 232 114 sau office@tipografiasa.ro
Welcome visitor you can log in or create an account
Foto Splendid Colectia Costica Acsinte Viata Sociala Volumul I

Termeni si conditii

SCOPUL

Termenii si conditiile generale de vanzare (TCGV) se vor aplica tuturor vanzarilor de bunuri si servicii de catre Event Paper Shop, prin intermediul magazinului virtual De pe platform www.tipografiasa.ro, catre Cumparator si pot fi modificate numai cu acordul expres scris al ambelor parti.

In acest TCGV, urmatorii termeni vor insemna:
"Cumparator": persoana, firma, companie sau alta entitate juridica care emite o Comanda
"Vanzator": societate comerciala, Tipografia SA, avand sediul social str. Filaturii nr. 3, jud. Ialomita
"Produse si Servicii": orice produs si/sau serviciu care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator Cumparatorului
"Comanda": un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Vanzatorul este de acord sa livreze Bunurile si Serviciile si Cumparatorul este de acord sa primeasca aceste Bunuri si Servicii si sa faca plata acestora
"Contract": o Comanda confirmata de catre Vanzator
"Drepturi de proprietate Intelectuala" (in cele ce urmeaza DPI): toate drepturile imateriale cum ar fi know-how, dreptul de autor si drepturi in natura de autor, drepturile de baza de date, drepturi de proiectare, drepturi de model, patente, marci inregistrate si inregistrari ale numelor de domenii pentru oricare din cele de mai sus
"Specificatii": toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor asa cum sunt precizate in comanda

DOCUMENTE CONTRACTUALE

Prin lansarea unei comenzi electronice prin e-mail sau formular de comanda catre This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. , pe site-ul www.tipografiasa.ro, din sectiunea Event Paper Shop sau Print Shop, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (prin e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile.

Odata cu lansarea comenzii, se presupune ca ati luat la cunostinta si ati acceptat TERMENII SI CONDITIILE in care TIPOGRAFIA S.A., prin Event Paper Shop sau Print Shop, magazine virtuale pentru produse printabile personalizate, prezente pe platforma online www.tipografiasa.ro, intelege sa isi asume relatia cu cumparatorii sai.

Comanda va fi compusa din urmatoarele documente, in ordinea importantei:
1) Comanda (impreuna cu mentiunile clare asupra datelor de livrare si facturare) si conditiile sale specifice
2) Specificatiile Cumparatorului (acolo unde este cazul)
3) TCGV

Daca Vanzatorul confirma comanda, acest lucru va implica o acceptare completa a termenilor Comenzii.

Acceptarea comenzii de catre Vanzator se considera finalizata atunci cand Vanzatorul confirma livrarea comenzii (dupa ce cumparatorul isi exprima in scris Acordul de Tipar) si se emite factura fiscala aferenta.

Vanzatorul nu considera in nici un alt moment o comanda neconfirmata ca avand valoarea unui Contract.

VALABILITATE

Prezentul Contract intra in vigoare la confirmarea Comenzii de catre Vanzator. Confirmarea se face electronic (e-mail). Termenii si conditiile generale de vanzare vor sta la baza Contractului astfel incheiat.

EXTINDEREA OBLIGATIILOR VANZATORULUI

Vanzatorul isi va utiliza cunostintele sale profesionale si tehnice pentru a atinge rezultatul stipulat in Comanda si va livra Bunurile si Serviciile care indeplinesc cerintele, nevoile si specificatiile Cumparatorului.

Datele prezentate pe site-urile vanzatorului, au caracter informativ. De asemenea, din considerente legate de spatiu si coerenta structurii informatiei, descrierile produselor pot fi incomplete, insa vanzatorul face eforturi de a prezenta informatiile cele mai relevante, pentru ca produsul sa fie cat mai bine si real prezentat ca si caracteristici.

Comunicarea cu magazinul - se poate face prin interactiunea cu acesta, postarea opiniilor vizavi de produse sau comunicarea prin adresele mentionate la rubrica "contact" cat si in fisele de DESCRIERE PRODUS. Vor fi excluse din site, Blog si pagina de facebook, sau ignorate, pareri sau adresari ce contin injurii sau un limbaj neadecvat. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite, fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.

CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA

Vanzatorul poate cesiona si/sau sucontracta o terta parte pentru servicii ce tin de onorarea comenzii, cu informarea Cumparatorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vanzatorul va fi intotdeauna responsabil fata de Cumparator pentru toate obligatiile contractuale.

DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA SI INDUSTRIALA (DPI)

Cumparatorul intelege dreptul de proprietate intelectuala si nu va dezvalui unei terte parti sau va face publice (pe internet sau media), nici una dintre informarile primite de la Vanzator.

De asemenea, numele site-urilor precum si insemnele grafice sunt proprietatea SC TIPOGRAFIA SA si nu pot fi preluate, copiate sau folosite, fara acordul scris al proprietarului.

CONFIDENTIALITATE - PUBLICITATE

Toate planurile, machetele grafice, documentele si informatiile de orice natura furnizate de catre Cumparator Vanzatorului, excluzand obiectele propriu-zise comandate, vor ramane in proprietatea Vanzatorului. Ele pot fi utilizate numai pentru executarea contractului si pot fi facute cunoscute numai cu consimtamantul scris la Vanzatorului si dupa obtinerea unui angajament de confidentiabilitate din partea celui care le primeste.

Nici o declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de Cumparator cu privire la comanda fara consimtamantul prealabil scris al Vanzatorului.

TERMENE & PENALITATI

In cazul in care nu pot fi respectate termenele de livrare si/sau pornire a Comenzii, Vanzatorul este obligat sa anunte Cumparatorul de termenul estimat de finalizare a livrarii. 

In cazul in care Cumparatorul nu receptioneaza din vina sa comanda livrata, intarzie astfel plata marfurilor si se procedeaza la returnarea produsului din vina acestuia, pentru ca nu a fost prezent la adresa, este obligat la plata unei penalitati de 1% pe zi din suma datorata, pentru fiecare zi depasita dupa termenul normal de 24 de ore, timp valid pentru livrarea normala prin curier.

In cazul in care Vanzatorul primeste informatii eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, se va stabili un nou termen de onorare a comenzii, acesta incadrandu-se in termen de maxim 3 zile lucratoare.

Termenul de finalizare, daca nu este modificat de Vanzator prin anuntarea Cumparatorului, este de 72 de ore (in zile lucratoare - exclus sambata, diminica, zile libere legale) de la lansarea, prin e-mail, de catre comparator, a mesajului de “bun de tipar”.

FACTURARE - PLATI

Pretul afferent fiecarui produs este afisat in site, modalitatea de plata este in sistem ramburs, plata efectuandu-se integral, la livrare, direct la curier.

Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.

LIVRARE & TRANSPORT

Livrare
Vanzatorul se obliga sa expedieze prin Fan Courier catre Cumparator. Comenzile pot fi de asemenea ridicate si de la sediile TIPOGRAFIA S.A.

Transport - Ambalare
In afara de cazul in care este agreat de Vanzator si Cumparator diferit, Vanzatorul se descarca de riscurile si responsabilitatile asociate cu Bunurile si Serviciile in momentul predarii acestora catre societatea de curierat cu care Vanzatorul colaboreaza sau catre reprezentantul Cumparatorului.

Vanzatorul va asigura ambalarea in cutii de carton corespunzatoare a Bunurilor si Serviciilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.

Vanzatorul va efectua livrarea Bunurilor si Serviciile pe teritoriul Romaniei.

ACCEPTARE

Acceptarea va fi facuta atunci cand Bunurile si Serviciile sunt conforme cu caracteristicile tehnice mentionate in Comanda. In cazul in care Cumparatorul descopera ca Produsele livrate sau Serviciile furnizate nu sunt conforme specificatiilor tehnice, atunci Vanzatorul va aduce la conformitate Produsele si Serviciile in termen maxim egal cu termenul de executie al Comenzii, fara a imputa Cumparatorului eventuale costuri legate de aceste operatiuni. De asemenea, Vanzatorul va respecta prevederile Legii 51/2003 pentru aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta, ceea ce confera Cumparatorului (numai in conditiile actului normativ mentionat) dreptul ca in termen de 10 zile sa denunte unilateral Contractul, urmand sa primeasca in termen de 30 de zile de la denuntarea unilaterala in scris (document semnat de Cumparator si transmis electronic sau prin posta cu confirmare de primire) pretul Contractului, conditionat de returnarea Bunurilor si Serviciilor. Vanzatorul are dreptul ca atunci cand considera ca actiunile Cumparatorului au fost cu rea intentie, lipsite de motive intemeiate, sa solicite daune interese catre Cumparator, in conditiile legislatiei.

MARFURI EXCEDENTARE

Orice marfuri livrate in exces fata de cantitatea prevazuta in Comanda pot fi refuzate de catre Cumparator in termen de 7 zile calendaristice de la livrare.

TRANSFERUL PROPRIETATII

Proprietatea asupra Bunurilor si Serviciilor va fi transferata la momentul efectuarii platii din partea Cumparatorului in locatia indicata in comanda (intelegand prin livrare - semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul Vanzatorului). In cazul livrarii prin curier, acesta nu este autorizat de catre Vanzator sa permita Cumparatorului deschiderea coletelor inainte de semnare de livrare, ci doar ulterior semnarii de livrare si achitarii eventualei contravalori a acestora. Vanzatorul nu poate fi facut responsabil de continutul coletelor expediate pentru eventuale erori care nu-i sunt datorate.

RESPECTAREA LEGILOR SI STANDARDELOR

Vanzatorul va respecta toate legile, reglementarile si ordonantele aplicabile la realizarile sale contractuale, inclusiv fara limitare la fabricarea, asamblarea, manipularea, transportul, depozitarea, ambalarea sau livrarea Bunurilor si Serviciilor si aplicabile la sanatate, securitate, mediu.

RASPUNDERE

Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea produselor. Promotiile sunt valabile in limita stocului disponibil.

In cazul in care un material solicitat (carton special, dantela, funda), dupa preluarea comenzii, nu este disponibil la furnizorii de material ai Vanzatorului, acest lucru va fi comunicat clientului. Optiunile oferite clientului sunt:
- Dupa comunicarea termenului de punere la dispozitie a materialului care lipseste din stoc, clientul poate opta sa astepte intrarea in stoc a produsului sau daca termenul de intrare in stoc este prea mare sau reprezinta un inconvenient, clientul poate opta pentru un alt material disponibil.

Valoarea maxima a obligatiilor acestui site fata de clienti in cazul nelivrarii sau livrarii necorepunzatoare, este egala cu valoarea sumelor incasate de la client pentru produsele respective.

MACHETARE

Dupa lansarea comenzii, in 24 - 72 h, se va transmite macheta produselor personalizate cu textul si datele trimise de comparator.

Printarea produselor se face cu tipar digital, pe utilaje profesionale. Finisarea produselor este executata in atelierele de productie ale TIPOGRAFIA S.A., cu utilaje specializate, de catre personal calificat in domeniul poligrafic.

Dupa primirea machetei, textul trebuie citit cu atentie maxima, in special la nume, date si diacritice. Orice modificare doriti sa faceti o trimiteti pe mail (dati REPLY la mailul primit de la noi). Puteti face modificari ori de cate ori este nevoie pana cand textul este asa cum va doriti. Cand nu mai sunt modificari de facut ne trimiteti pe mail Bun de Tipar.

Dupa confirmarea bunului de tipar, responsabilitatea vis a vis de corectitudinea textului apartine in exclusivitate clientului!

Care sunt solutiile daca exista vreo greseala de tiparire?

Daca exista o greseala de tiparire din vina noastra (textul tiparit pe produs difera fata de ultima macheta pe care clientul si-a dat acordul de tipar), produsele vor fi retiparite pe cheltuiala noastra iar clientul nu va trebui sa mai plateasca nimic.

Daca realizarea defectuoasa se refera la un element care compune un produs si acel element poate fi realizat, refacut, retusat fara a fi necesara refacerea integrala a produsului, atunci firma nu poate fi trasa la raspundere decat pentru acel element, avand obligatia de a-l reface si de a-l returna Cumparatorului pe cheltuiala sa, in acelasi timp de lucru ca si la comanda initiala. In acest caz, Vanzatorul va trebui notificat de catre Cumparator cu privire la deficientele constatate, fiind obligat sa remedieze deficienta respectiva. De asemenea Cumparatorul, este obligat imediat ce a notificat Vanzatorul, sa returneze produsele sau elementele care compun produsul si prezinta deficiente. In cazul in care Cumparatorul nu notifica Vanzatorul si implicit nu returneaza produsul/elementul cu deficiente, atunci inseamna ca accepta produsul/elementul asa cum este si renunta la dreptul de a i se reface.

Firma nu poate fi trasa la raspundere pentru realizarea defectuoasa a unei comenzi integrale decat in limita valorii comenzii respective. Acest lucru inseamna fie returnarea sumei achitate fie refacerea comenzii. Suma va fi returnata in termen de maxim 30 de zile fie pe card, fie numerar. Suma va fi insa returnata numai cu conditia ca produsele trimise sa se returneze in starea initiala in care au fost primite si numai prin Fan Courier la adresa Jud Ialomita, localitatea Slobozia, str Filaturii, nr 3.


Daca eroarea s-a produs din cauza transmiterii incorecte sau incomplete a datelor de catre client, sau daca eroarea exista pe macheta pe care clientul si-a dat Bunul de Tipar, acesta va achita suma aferenta noii comenzi inclusiv transportul.

Produsele de pe site-ul nostru sunt produse realizate la comada, personalizte integral, ele neexistand fizic in stoc. Acest lucru inseamna ca in cazul in care s-a strecurat o greseala pe macheta pe care clientul si-a dat Bunul de Tipar, firma noastra nu poate sa puna la dispozitie doar produsele, nepersonalizate, sau anumite elemente care le compun, ele necesitand refacerea in totalitate. Va trebui sa achitati inca o data pretul produsului si transportul.

CONFIDENTIALITATE

Pentru a va putea procesa comanda, este necesar sa ne furnizati datele personale: nume si prenume, adresa si nr de telefon, email, CNP sau serie si nr de CI pt facturare. Aceste informatii vor fi folosite pentru procesarea si personalizarea comenzii, pentru exepeditie si facturare. Accesarea www.tipografiasa.ro inseamna acceptul utilizatorilor sitului ca datele sale personale sa fie pastrate si prelucrate de noi cu respectarea drepturilor conferite de Legea nr. 667/2001 privind protectia persoanelor cu privire la prelucrare datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, a Legii nr. 365/2002 privind comertul electronic precum si a Ordonantei nr 130/2000 privind Protectia Consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta cu modificarile ulterioare.

RETURNAREA PRODUSELOR

Consumatorul nu poate denunta unilateral contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate.

Conform Ordonantei nr. 130/2000, privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta, consumatorul nu are dreptul sa denunte unilateral prezentul contract, conform Art. 10. - Consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte, cu exceptia cazurilor in care partile au convenit altfel; alin c) contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid.

LITIGII

In caz de litigiu vom depune toate eforturile pentru a incerca o rezolvare amiabila a neintelegerilor in termen de 30 de zile de la inregistrarea reclamatiei la sediul TIPOGRAFIA S.A. din strada filaturii, nr 3, localitatea Slobozia, judetul Ialomita.

In cazul in care nu se poate ajunge la o intelegere in termenul de 30 de zile, competenta solutionarii reclamatiei va apartine instantei judecatoresti din Slobozia, Ialomita.

FORTA MAJORA

Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

LEGEA APLICABILA - JURISDICTIA

Prezentul contract este supus legii romane. Orice litigii nascute din interpretarea si executarea acestui contract se vor solutiona pe cale amiabila, iar in cazul in care nu se ajunge la un acord pe aceasta cale se va apela la instantele judecatoresti competente de la sediu Vanzatorului.

PREVEDERI DIVERSE

Daca una sau mai multe prevederi ale prezentelor TCGV sunt in conflict cu oricare cerinta legal aplicabila, numite prevederi, nu vor fi aplicate si Partile de vor stradui impreuna sa convina asupra unor noi prevederi care sa respecte spiritul prevederilor initiale.

Partile in contract vor fi considerate cantractanti independenti si nici uneia din parti nu i se acorda dreptul sau autoritatea de a asuma sau crea orice obligatie pe seama sau in dauna celeilalte. Termenii si conditiile din acest contract inlocuiesc alte intelegeri anterioare scrise sau verbale, dintre Partile amintite, referitoare la subiectul prezentului Contract si nu pot fi modificate sau schimbate decat prin intelegere scrisa semnata de ambele parti.

Log in or create an account

fb iconLog in with Facebook
United Kingdom gambling bonuses - gbetting.co.uk